Meyra55 sıcak soğuk kompres yap. Ben lanısoh krem sürüp üstüne ufak bir havlu parçası kesmiştim ilk önce kaynar suya sonra soğuk suya sokup sıkıyordum ve sürdüğüm kremin üstüne koyup kapatıyordum göğsümü her emzirme sonrası bunu yaptım ve inanılmaz iyi geldi biraz ( bu arada hemşire ebe önerisi bu) 10 gün sürdü ama şükür geçti. Şimdi sadece sağ göğsümde hafif bir ağrı var ona da her emzirme sonrası zeytinyağı yada karbonatlı su sürüyorum çok iyi geliyor. İnan tekmeliyordum yanımda kim varsa acıdan