Deletedmom_112 ya gebelikte fırlıyor işte Allah Allah çok enteresan ama bende de diğer gebelikten önce hiç yoktu bilmezdim yani ki her ay detaylı kan verirdim baktirirdim o diğer gebelikte çıkmış başlangıcı varmış yani o zaman kan tahlilimde yüksek çıkmışti geri ben bebeğimi kaybettim diye çok üzülüp stres yaptığım için baya artışa geçmişti şimdi tekrardan cebellesiyorum ama hamile kalmadan önce de vardı yani ilaç kullaniyordum ama inşallah doğumdan sonra geçer yaa