Deletedmom_112 olur inşallah çok şükür gayet iyi suyu kilosu bir sıkıntımız yok geçen kontrolde amniyotik bant göründü biraz telaş yaptım ben ama doktorum korkulacak bir şey yok dedi . Zayıflama konusunda da korkma ben 9 kilo verdim şimdi 2 kilo almışım hatta doktoruma da sordum bu durumu ben 9 kilo verdim hocam normal mi bebeğimin beslenmesini etkiler mi diye hayır hiç korkma bebeğin senden her türlü beslenir o senden alacak bir şey bulur dedi korkma yani 🤗