Merve-metin hiç üzülme bu bir sınavdır, bende yıllarca bekledim herkes bebeğini kucagına alıp gezerken en baskalarının çocuklatını gezdirdim, seni çok iyi anlıyorum, bizim olmayınca tüp bebek denemeye karar verdik, ve gittik hamd olsun tuttu ama dinlenmem gerekti, sonra düşük riskim oldu, sonra plesenta aşagıda ama çıkar dendi çıkmadı göz yaşım 6 aydır dinmedi burdayım sürekli isyan etmiyorum ama çok çok üzülüyorum, bir çorap alamadım, demem o ki verende alanda Allâh, işte bazen bizlerin sınavıda böyle oluyor inşallah en kısa zamanda Rabbim nasip eder 🤲🤲sizde doğal yolla olmuyorsa aşılama yada tüp bebek deneyin, herkes ister doğal yolla olsun ama demekki yazgı böyle Rabbimin imtihanı inşallah Hayırlı zamanda Rabbim müdeleyecektir 🤲