Merve-metin ben 10 gün kadar regl olmayı bekledim, kasık ağrısı, göğüs şişmesi, bel ağrısı .. Reglin ne kadar belirtisi varsa hepsini yaşadım. Bir önceki ayımda da 8 gün gecikme olduğu için normal karşılamıştım. Baktım gelesi yok bi test yaptım hamile çıktım. Ben regl olmayı bekliyordum kıvrana kıvrana. Her an her şey olabiliyor, sadece bunun stresine girme yeter.