Bsss amh 0.1 ile 4. Gebeliğim hepsi de kendiliğinden oldu canım ilk 2 sini kaybettim pıhtılaşmam da varmış 3. Gebeliğimden oğlum oldu çok şükür 9 buçuk aylık iğne kullandım şuan da 7 haftalık hamileyim yine iğne kullanıyorum bana kesinlikle tüp bebek dediler ama Rabbim nasip ediyor bir şekilde 🥰