[silindi] mimar_anne cnm benim geçen yil amh 2 ydi fsh da 40 cıktı Benim yumurtam kalitesi galiba Çünkü Tup bebek yaptim 14 yumurtadan 1 kaldı sagklikli tutu ama boş gebelik oldu
minimix Bsss amh 0.01 ile gebe kaldım. Doktorum yumurtaların az olduğu için tüp bebekte seçme şansımız sadece az olur demişti. Yumurta üretebildiğin her zaman gebe kalabilirsin asla moralini bozma