Zehraargan Premsesko Olmaz olur mu her aldığımda öyleyim. Dediğim gibi halsizlik, uyku, uyuşukluk hali yapıyor, ayrıca mide bulantısı da yapıyor ama yapacak bir şey yok🤷🏻♀️
gamzecgr Premsesko fitil olarak almaya devam edebilirsniz doktora ya da eczacıya danışıp 6.5 aydır kullanıyorum hep fitil olarak kullandım bı de vajinal olarak daha fazla
Esm27 Premsesko progestan şiddetli şekilde başdönmesi ve baygınlık hissi yaratıyor. İlacı kullanırken çok dikkatli olmak lazım.
Btlgndz Premsesko bence hemen bi acile gidin bi gözükün sonuçta bebeğiniz de var onun sağlığına bişey olsun istemezsiniz
Btlgndz Premsesko canım bende kullanıyorum şuan doktor bana ağızdan alırsan eğer mide bulantısı yapabiliyor dediği için ben vajinadan yapıyorum hiç bir sıkıntım yok
Premsesko Delidolu Bende 3 hafta hap olarak kullandım ama artık ağır mı geldi ne oldu 3 gündür feci kötüyüm
Btlgndz Premsesko mutlaka vajinadan akın hiç bir zararı yok bebek için bana doktorum özellikle söyledi alttan al mide bulantısı yapabilir diye yaptıktan sonra hemen kalkmayın hep aynı saatte yapın inşallah bişey olmaz
Mlttm4141 Ben fitil olarak kullanıyorum bende bulantı kasık ağrısı bel ağrısı iştahsızlık falan var ilaçla alakalı bazıları ama hangileri bilmiyorum