e_blue_sky_a Premsesko hmm kanama varsa bilemem. Bende kanama yoktu hafif lekelenme vardı. Doktorum progestan aksa bile sorun yok ağızdan alınandan daha fazla etkisi olur dedi. Şifa olsun inşallah. Doktorunuza iletin bulantıyı vb
MerveKaya38 Premsesko hap diye değilde fitil olrakta alabilirsin canım bana doktorum hap olrak alırsan yan etkileri çok oğlumda oldugu için zor olur sana fitil olrak kullan demişti
Premsesko MerveKaya38 Bana akıntın var dışarı iter ağızdan alman lazım dedi. Ama baya kötü oldum. Korktum bide başka birşey mi var diye ama okuduğum kadarı ile progestan yapıyor
isil96 Premsesko mide bulantısı yapan şey progestan zaten böyle yan etkisi olduğu için ben gece yatmadan önce fitil olarak kullanıyodum vajinal yoldan hiç bi sıkıntı yaşamamıştım
Minnakkurabiyeveannesi27 Premsesko Zaten prosedürde okusan kuzum direk yan etkiler bunlar Mide bulantısı,halsizlik,baş dönmesi,uyku hali vs hepsini yapıyor o yüzden bazı doktorlar fitil olarak kullanılmasını öneriyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Premsesko bazen geç etki oluyor kuzum ama korkulacak birşey yok anı hareketten felan uzak dur birde yürüdüğün yere dikkat et baş dönmesi de çok oluyor
Premsesko Minnakkurabiyeveannesi27 Hiç yataktan kalkamıyorum 3 gündür zaten ya 🥹 birde bel ağrım var hafif
monarosamommy Premsesko ağız yoluyla alınca böyle yan etkileri oluyor vajinal olarak kullandım 7 ay doktoruma vajinal kullan dedi diğer türlü yan etkileri var dedi doktorunuza danışın
laviniamom01 Premsesko canım bende kullandım bende de sadece uyku oluyor du çok şükür geçti o dönemlerde şuan oğlum iki buçuk aylık
AhlsGmz Premsesko Ben de 11. Haftadan 24. Haftaya kadar hap olarak kullandım. Bulantı ve baş dönmesi yapmadı iştahsızlık yaptı. Doktorumda iştahsızlık yapar demişti. Ve ben gece yatmadan önce içip yatıyorum bide öyle deneyin belki fark etmezsiniz yan etkilerini. 24. Haftadan sonra iğne verdi 32. Haftaya kadar haftada bir kere vurdur dedi. Beni iğne kötü yaptı çok halsiz ve baş dönmesi yapıyor.
AhlsGmz Premsesko İkisi bir anda daha fazla yan etki yapar. Fitil kullanmayı danışın bence doktorunuza.