[silindi] ya bende eşim evdeyken kolumdan yaptırıyodum acayip acıyodu ve yanıyodu uzun süre esim evde yokken cesaretlenip göbeğimden yapıyorum 35 haftalığım göbek deliğinden 3 parmak yana yapıyorum ama bazen çok acıyo bazen hiç acımıyo ilk zamanlar acıyodu ama alıştıkça acımıyo biraz yatay vuruyorum iğneyi bazen iğne girmiyo cok sinirim bozuluyo o zaman cnm yanıyo bu akşam biraz deri de kaldı iğne cok derine vuramadım batmadi ve acıdı diye ama inşallah olmuştur dha hic morarmadi vurduğum yerler kolanyali mendille siliyorum vurunca