[silindi] yaklasik 1 senedir kullanıyorum oksapar iğneyi ve hep göbekten vuruyorum. İlk başlarda benim de sizin gibi tecrubesizligime denk geldiği için çok morarma yaşıyordum ayrıca ciddi yanma ve acı hissediyordum. Sonra sağlık ocağında ki hemşire iğneyi yapmadan önce göbek deliğinden 2 parmak gerisine buz kalıbı koy, 3dk bekle orası uyuşsun , iğnenin havasını al ve 90 derece dik açıyla bölgenin uyuşukluğu geçmeden vur demişti. Öyle rahat ettim ki anlatamam. Şimdi ne acı ne ağrı ne sizi ne de bir morluk. Var olan tüm morluklardan da kurtuldum. Buz kompresi acayip işe yaradı.