Kızlar eczacı göbek deliğinden 5 parmak ilerisine dedi ama ben daha çok göbegimin yanlarına simit dediğimiz yerlerine doğru yapıyorum soldan sorun yok da sağdan yapınca çogu zaman rahatsız ediyo dün eşimin yaptıgı yer sağ taraf mosmor oldu kan topladı eczacının dediği yerde de etimi rahat sıkamıyorum korkuyorum da o yüzden sizler nasıl yapıyosunuz birde izler için ne yapabilirim