Zehraumut Zehraargan benim arkadaşımda sezeryan oldu son güne kadar kullandı bir arkadaş da normal doğum yaptı bilmiyorum doğuma kadar kullancaz dedi doktorum
mrsmom_ Zehraumut denediniz mi bende cesaret edemiyorum kol ve bacaga ama bu ara gobegimde cok canimi yakmaya basladi
Zehraumut mrsmom_ evet ben bir kaç kez sağlık ocağında yaptırdım koldan bacaktan da kendim denedim 2 hafta kadar ara ara vurdum karnımdan devam ediyorum Şuan hala 30 haftalık olucaz şükür keşke doğuma kadar karnımdan yapabilsem
Haticebubekir0 mrsmom_ bacak denedim bir kere aşırı derece de acıttı geri cıkarttım yapamadan yine en kolayo göbek olsa gerek
mrsmom_ Zehraumut bende oyle diyordum ama cok yakmaya basladi karin heralde sertlestigi icin diye düşündüm
Zehraumut mrsmom_ aksine git gide uyuştuğunu için acımaması gerek benim bazen acıyor çok değil kuzum yapıdan olabilir
mrsmom_ Zehraumut acaba dedim kilodan dolayi mi acaba yag fazla olmadığı için mi diye de sozde bayaa zayifsiniz
Seval0sevall Zehraumut iğneye vurmaya ne zmn başladınız ben 3 düşük yaptım öğrenir öğrenmez iğne yapmam lazımmış ve 6 Eylül düşük yaptım regl olmadım betam sıfırlanmıştı ama bugün idarar böyle çıktı
Zehraumut Seval0sevall evet canım kanda hamilelik görülür görülmez iğneye başlaman lazım ben öyle yaptım benimde düşüklerim var kan ver bence hemen
Haticebubekir0 Zehraumut doğuma bir kaç hafta kalana kadar yaptım ben ilk gebeliğimde bunda da başladık
Seval0sevall Zehraumut tmm cnm iğnenin kaçıncı dozunu vuruyorsun doktor onu nasıl anlip veriliyor cnm
Haticebubekir0 Zehraumut yaparsın 🤗 herşey evlatlarımız ıcın rabbım sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsın göbek daha az acıyor emın ol
Zehraumut Seval0sevall valla kuzum benim arkadaşımda pıhtı yok 6000 kullanıyor ben de 3 tane genimde var 4000 kullanıyorum