Zehraumut BirazbundanBirazondan1 maşallah neden sezeryan acaba benim ilki normaldi normal istiyorum ama ilkinde iğne kullanmamıştım
BirazbundanBirazondan1 Zehraumut aniden suyum geldi. Birazda normal doğumdan korku olunca sezeryan oldum. Sezeryan olunca 10 gün boyunca iğne kullandırıyorlar. Kan pıhtılaşması değerlerine göre sure uzayabiliyormuş.
Zehraumut Yello aaa benim doktorum yapabiliyorsak yap dedi kol acayip yakıyor ya benim uyuşuyor kolum
Yello Zehraumut evet kol maalesef bir süre çok yakıyor göbekte de deliğin 1 parmak gerisinden yapınca çok acımıyor yada ben alıştım artık bebişlerimiz sağlıklı gelsin de unutuluyor bunların acısı🥹🥰
Zehraumut BirazbundanBirazondan1 ayyyy yandık desene ben iğneden yoruldum baya bazen zor geliyor yapması
Yello 1Marin_-0 canım havasını alman lazım kapağını açmadan sonra iğneyi yapıyosun iğneyı cektıkten sonra pamukla ovalıyorsun ki yayılsın morarmasın
Zehraargan Zehraumut 37den sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ben de. Zaten şu anda bebeğim ters duruyor dönmezse sezaryen olacağım ve kan sulandırıcıyı son güne kadar kullanmak bu durumda da tehlikeli olabiliyor
Zehraumut Zehraargan benim arkadaşımda sezeryan oldu son güne kadar kullandı bir arkadaş da normal doğum yaptı bilmiyorum doğuma kadar kullancaz dedi doktorum
Momy_eyyuptalha Zehraumut 5+0 başladım göbekten yapmaya 20 hafta sonrsi kollara yaptım 34 haftaya kadar sonra bıraktım doktor tavsiyesi ile tabiki