Bebegimsu350 gobek deliginizin iki parmak gerisine iğneyi yapacaginiz bölgeye minimum 3 dk buz kompresi yapın o bölge uyuşsun, iğnenin havasını alın , bölgenin uyuşukluğu geçmeden 90 derece dik açıyla ignenizi yapın. Hem canınız acımayacak hem de bir daha morarmayacaksiniz. Yaklaşık 1 yıldır bu şekilde yapıyorum ne bir morarma ne de beze oluşumu ne acı ne yanma hiç bir şey olmuyor.