melocan bize de herkes olmaz, düzgün bir isim bulun dedi ama umursamadık. Bir kaç dilde sevgili demek, başkaca bir anlama rastlamadık da açıkcası. Şimdi yaşlılar o ne öyle deyince arapça ama diyorum, Aa çok güzel o zaman diyorlar ve kapatıyoruz konuyu 🤭🙃