Hazal2323
konuya dahil olmak istemiyorum ama söylemeden edemeyeceğim.nasil babaymış ki eşini dövüyor.bir cocuk ne yapıp da annesini dovturtebilir ki hiç bir şekilde o adamın dövme hakkı yok ne olursa olsun.kucuk bir cocuk için o kadar nefret edici kelimeler kullanılmamalı.