mrsmom_
Mirzaninannesiyim benim sonucum hala çıkmadı sinirden ağladım hastaneyi aradım sonuç çıkmış bilgi vermiyorlar bilgi işlemi bağlayın dedim mesai saati bitti dediler e nabız ı aradım bişe yapamyız dediler en son şu an sağlık bakanlığını aradım alo 184 kayıt oluşturdum benim e nabız hep böyle hiç bir sonucum sisteme düşmüyo her seferinde hastaneyi arıyorum yüklüyorlar bıktım zaten iyi oldu kayıt açtılar