elfy1 Mirzaninannesiyim cuma verdiysen sabahtan iki üç saate cıkar ben 10 da verdim aynı gün 1 de cıktı e nabızda gördüm
mrsmom_ Alottawarmheart cok sacma ama ya iyi yapmissiniz umarım yüklenir normalde yuklenmesi lazım devlete bağlı sonuçta hepsi
Alottawarmheart mrsmom_ aradılar şimdi beni 184 ten yani sağlık bakanlığından, sorun Hep mi böyle oluyo nerde oluyo falan diye sordular , vallahi gerçekten ne zaman devlet hastanesinde kan versem aynı problemi yaşıyorum sinir oluyorum bi de eğitim ve araştırma hastanesi yani burası
Alottawarmheart Violetaa canım hala öğrenemedim kriz geçiricem artık sağlık bakanlığını aradım şikayet oluşturdum hep bana böyle denk geliyo 3 4 defa oldu e nabız a düşmüyo sonuçlarım
Violetaa @Alottawarmheart ben de sabah 9 da verdim sağlık ocağına hala e nabızda yok . Çok çok iyi anlıyorum . Şuan yüksek mi acaba değerim düşük mü diyorum kafam allak Bulak
Alottawarmheart Violetaa 12 den sonra belki yüklenebilir dediler canım , o saate kadar bakmıcam , rabbim sana da bana da hayırlısı neyse onu versin benim aşılama o yüzden çok merak ediyorum 5 yıl oldu 😣
Violetaa @Alottawarmheart benim de çatlama iğnesi . ♥️ 2 gün önce 5 di değerim ya çıktı ya düştü ondan merakım
Alottawarmheart Violetaa hayırlısı neyse o olsun inşallah canım inşallah sağlıkla yükselmiştir değerin
Alottawarmheart Violetaa sonucum negatif canımşimdi baktım sabah 6.30 da tuvslete uyandım zaren peçetete pembe kırmızı akıntı geldi , sonra bakayım dedim sonuç çıkmış mı negatif, inşallah senin değerin yükselmiştir, sağlıklı evlatlar nasip etsin Rabbim
Mls5454 Google e hastanenin adı ve tahlil sonucu diye yazın sonra çıkan yerden sorgulayabiliyorsunuz diye biliyorum, ben daha önce öyle öğrenmiştim , e nabıza çok geç düşüyor
Mls5454 Violetaa o zaman bilemedim kuzum , inşaallah hayırlı haberler alırsınız , bende daha pozitif haberini alamadım .. bana da dua edin inşaallah Rabbim isteyen herkese en hayırlısını sağlıkla nasip etsin inşaallah
1prensesannesi__ Mirzaninannesiyim benimde midem aşırı yanıyo ama benim mide hastaligim var ondan yaniyo ağrılı bi kac gundur böyle sabah test yapıp negatifse ilac icmek istiyorum
Violetaa @Alottawarmheart inşallah birdahaki ay mutlu haber alırsın sıkma canını . Benim sonucum hala çıkmamış :(