Cansu-bora Premsesko Bende bazen tedirgin oluyorum ama kalkıp oturuyorum evin içinde bir tur atıyorum yavaş yavaş geçiyor
Premsesko Cansu-bora Bende oturunca biraz azalıyor. Bebek hareketleri beni rahatlatıyor oda 2 gündür denk gelemedim diye tedirgin oldum az önce bir kez pıt yaptı
Premsesko Cansu-bora Yaa doktor bana hiç bahsetmedi ama belki ayrıntılı da bakarlar. Şu haftaları bir atlatsaydık Allah’ın izniyle.
Cansu-bora Premsesko Bilmem ki ben yurt dışındayım her hafta bir şey istiyorlar zaten. Ama sen zaten detaylıya da girince söylüyorlar. Bakalım bizim 12 sinde bende heyecanlıyım çok kime benzeyecek acaba
Premsesko Cansu-bora Ya valla kime benzerse benzesin benim kaynanam kocama ve kendine benzetiyor daha minicikken aynı biz dedi konu kapandı o yüzden benim fotokopim bile olsa yorumlar belli 😂
Buketedaa Premsesko çok iyi anlıyorum sizi benimde ilk gebelik konteoller ayda bir asla zaman geçmiyo gibi ve o aradaki sürede aklımdan neler neler geçiyor diğer kontrole gidene kadar 🥲
Cansu-bora Buketedaa Değil mi çok tedirgin oluyorsun bir sonraki gelene kadar ama dediğim gibi yasaklandı bir çok ülkede sık sık ultrasona girmek bir kaç yazı da okuyunca ben de bir tuhaf oldum ama merakta ediyorum. Bu arada cinsiyetler neler benim kız 👧
Premsesko Buketedaa Ahhh ahhh aynen öyle artık paranoyak oldum. Birde ben 2 kez kanama geçirdim aklım çıkıyor
Cansu-bora Premsesko hahahaha 😂😂 Aman olsun sen takılma onlar ne derse desin senin yavrun sen büyütüyorsun içinde
Buketedaa Premsesko yaa çok geçmiş olsun. Kötüyü düşünme sağlıkla alcaksın alacağız kucağımıza inşallah 🙏
Premsesko Cansu-bora Aynen öyle bakalım ❤️🧿 bende içimden diyorum inşallah aynı benim annem olur da herkes şok olur 😂😂😂😂😂
Premsesko Cansu-bora Yok valla sanmam ben full yatıyorum. Şeymiş gebelikte çok kan artışı olunca kalp ekstra çalışıyormuş ama bebeğe zararı yokmuş.