Premsesko Cansu-bora Yok valla sanmam ben full yatıyorum. Şeymiş gebelikte çok kan artışı olunca kalp ekstra çalışıyormuş ama bebeğe zararı yokmuş.
Buketedaa Premsesko yaa çok geçmiş olsun. Kötüyü düşünme sağlıkla alcaksın alacağız kucağımıza inşallah 🙏
mombarbie_ Deletedmom_70 uyyy Allah korusun canım 22.haftaya kadar hissetmemek normal o yüzden endişe etmeyin.