Ben de bugun 40 ıncı haftama girdim sayılır, dün çatı muaynesi oldum kanala inme ve aciklik yok dedi henuz hakkimizda hayirlisi hepimiz icin, annem gununu doldurcak der hep, ben d3 beklemek istiyorum son ana kadar fakat bebegin kilosu engel olur mu normal icin ve de bebegi tehlikeli olur mu bilmiyirum annesini sevmis bizim yavrucaklar..