Bir ebe dogum eğitiminde normal dogum ici
“kendiliğinden olan şeylerden korkmayin” demişti çok mantıklı geldi. Sonuçta vücudumuz normal doğuma gore ayarlanmis kabız olunca da telaş ediyoruz ama bi şekilde çıkıyor 😄 içeride kalmayacak tabiki ama Allah sağlıkla kavusmayi nasip etsin insallah