Feyzabeyoglu İkinci bebeğim olacak benim dee Normalde 16-17 aralikta 40 haftalık oluyoruz ama sezaryen olacağım için aralık ilk haftası falan dogum olacak büyük ihtimal😇 Doktorla konusmadim gerci de
Meltemmms 31 aralık diyor doktor ama 37 de doğsun isterim bu hamilelik çok uzun geldi bana şimdiden yoruldum sanki psikolojik olarak 🥲 sağlıkla gelsin tabi🥲🙏🏽
Bebiskomiskom 26 aralik gozukuyo 40 hafta dolarsa ama bnde basinda dogurmak isterim 4 yasinda ilk oglum oyuzden heyecandan cok endise var nasil yeticem nasil olucak falan ama yapicaz tabi
Bebiskomiskom 26 aralik gozukuyo 40 hafta dolarsa ama bnde basinda dogurmak isterim 4 yasinda ilk oglum oyuzden heyecandan cok endise var nasil yeticem nasil olucak falan ama yapicaz tabi
Ferhanferiatmaca Svd12345 büyük oğlum 5bucuk7 aralik 2017dogumlu kızım var 19aylik şuan 29haftaligim 8aralik gibi olucak dogumum sizin cocuklarinizin arasında kaç yaş fark var
Svd12345 Ferhanferiatmaca oğlum 2 Aralık 2020 doğumlu. Üç yaşını bitirdiği gibi, ikinci oğlum doğmuş olacak, tam üç yaş olacak..
gamzee07 @Eylulll_ birtanecik 19 aylık ogluşum var şimdi prenses Kızımızı bekliyoruz Aralık 16 gözüküyor doğum hayırlısı olsun diyelim ☺️🥰🧿🙏🏼🌸
Eylulll_ Mine09 aa niye açılma başladı ayrıca açılma neden başları biseymi tetikliyor .yada ne bilim ay telaşlandim
Mine09 Eylulll_ hiç bilmiyorum detaylı ultrasonda belli oldu :( ama ilişkiye girmeye yasakladı sürekli yatacam ağır is yapmicam yuruyus yok gezmek yok
birmelekannesi34 Eylulll_ 40 haftaya göre 23 Aralık ama ilki sezeryan o yüzden sezeryan olacak. Daha erken olur herhalde. Çok çok heyecanlıyım o tatlı yüzünü görmek için can atıyorum 😊 ikinci kızımız olacak
kusay1811 Svd12345 ay biz de 40 haftayı doldurursak 3 aralık gözüküyor ama ben sezeryan düşünüyorum 😊
Svd12345 kusay1811 benim İlk normal olduğu için buda normal gözüküyor. Ama o an ne olur bilemeyiz.. 😊
N-23 Benimde normalde 28 aralıktı ama plesenta rahmi kapatmış o yüzden Allah’a kalmış Rabbimin izniyle inşallah zananında gelir 😞
dilekkaratas1 Aysensrkan benimde 16 Aralık görünüyor uygulamada anne bebek hastane çantasını hazırladım sadece hastane çıkış setim kaldı o da kargoda bi de hediyelikleri haftaya vercem sipariş inşallah
Aysensrkan dilekkaratas1 ben daha hazırlamadım yarın başlamayı planlıyorum 🙏 magnetleri ve kapı süsünü kendim yaptım sadece çikolatalar kaldı onun içinde erken diye düşünüyorum
minikmucizeemaak Eylulll_ Bizimde Kasım sonu aralık başı ama ben aralığa kalacağını sanmıyorum 😂 Öyle bir his bar içimde. 31+3 üz sanırım aynıyız normal olurda doktorum en son 10 Aralık dedi