Eylulll_ Ben ortalama aralığın başinda yani 5,6 yada 10,15 gibi doğururum ,ayy az kaldı gibi heyecan varmı sizde bebeğinize kavuşmak için ,şahsen ben çok heyecanlıyım,ve yay burcu olcak bal bebek 😂Normal doğum çok istiyorum umarım hayırlısı ile nasip olur
Lidyam12 Eylulll_ benim de doktorum 11 Aralık olabilir dedi. Kız bebeğim olcak inşallah.rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin❣️
Svd12345 Eylulll_ benimde 40 haftayı doldurursa eğer, 3 Aralık 💙 erkek . İlk oğlum 41 haftalık 2 Aralık da doğdu 🤣
Mine09 Eylulll_ bende normal şartlarda 20 aralık olması lazım ama açılmam başladı 28. Haftadan haplarla umarım aralığa kadar tutarız😢
kusay1811 Svd12345 ay biz de 40 haftayı doldurursak 3 aralık gözüküyor ama ben sezeryan düşünüyorum 😊
Eylulll_ Mine09 aa niye açılma başladı ayrıca açılma neden başları biseymi tetikliyor .yada ne bilim ay telaşlandim
Bskylmz_06 Benim de 9 Aralık da 40 hafta doluyor inşallah sağlıklı sıhhatlı kolaylıkla doğuralım hepimiz ☺️
Ferhanferiatmaca Svd12345 büyük oğlum 5bucuk7 aralik 2017dogumlu kızım var 19aylik şuan 29haftaligim 8aralik gibi olucak dogumum sizin cocuklarinizin arasında kaç yaş fark var
Ebrugrgn Beklenen 10 Aralık inşallah normal doğum olur ben yay burcuyum bebeğim de yay burcu olucak 💙🥰 her geçen gün heyecan artıyor
Arslannesi Eylulll_ 40 hafta dolarsa 9 Aralık görünüyor Bende 9 Aralık doğumluyum hayirlisi olsun sağlıkla gelsinler inşaALLAH 🥰💐
Alralmra Hesaplara göre 20 Aralık ama Sezeryanli olduğum 38.hafta aralığın ilk haftasına denk geliyor nasip 🤲🏻 Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin inşAllah ❤️
Aysensrkan 16 Aralık son tarihhh 💙💙 hazırlıklar nasıl gidiyor ben ütüleme işlerini bitirdim çok şükür bir hastane çantam kaldı
dilekkaratas1 Aysensrkan benimde 16 Aralık görünüyor uygulamada anne bebek hastane çantasını hazırladım sadece hastane çıkış setim kaldı o da kargoda bi de hediyelikleri haftaya vercem sipariş inşallah
Eurydice Benim 31 Aralık🥰 belki sürpriz yapıp daha erken gelir kızım kim bilir 🙂 7. Ay olmadan alışveriş yapılmaz hurafesinden daha yeni yeni alışveriş yapmaya başlayacağım 😀 Listelerim hazır
12345ipek Eurydice benimde 31 Aralık tabi daha erken gelmesse ben herseyi tamamladım sayılır saglıkla gelsin minikler
Glcn-61 Eylulll_ Walla bana 31 Aralık doğum dedi ama günü gününe olursa oğlak burcu 😞 biraz erken doğsa yay burcu olur yay burcu olsn çok isterdim bende yayım 🥹 zaman yaklaştkça heyecan korku sarıyo insanı nasıl olacak bilmiyorum Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun
nurcakar03 Eylulll_ bende çok heyecanlıyım heyecanla bekliyorum oğluşumu evet yay oluyor ama 21 den sonrası oğlak benim doğum 40 haftayı doldurursam 17-18 aralık gözüküyor ama doktorum 10 aralık gibi dedi inşAllah doktorun dediği gibi gelir sağ salim gelsinler kucağımıza alalım inşAllah🙏💙🥰
Aydemi Biz de40ı görürsek 13 Aralık Mete bey gelecek. Ben daha ütüye de başlamadım odayı toplamaya da🤣🤣 çok fena ertelemelerdeyim. Sanki oradan hiç çıkmayacak da ben bir ömür onu karnımda taşıyacakmışım gibi. Nasıl doğacağını düşünmek istemiyorum. 🥹🥹