Svd12345 kusay1811 benim İlk normal olduğu için buda normal gözüküyor. Ama o an ne olur bilemeyiz.. 😊
Aysensrkan dilekkaratas1 ben daha hazırlamadım yarın başlamayı planlıyorum 🙏 magnetleri ve kapı süsünü kendim yaptım sadece çikolatalar kaldı onun içinde erken diye düşünüyorum
mevraca Kızlar kaç adet zıbın aldınız uzun kol mu kısa kol mu aldınız bende nasipse aralıkta dogum gözüküyor suan 29+4 tecrubelerinizi paylaşırmısınızzz 🥰🥰
12345ipek Eurydice benimde 31 Aralık tabi daha erken gelmesse ben herseyi tamamladım sayılır saglıkla gelsin minikler
-syma1 12345ipek benim de 25 aralık görünüyor biz 5 6 gün için 1 sene küçük görünecek diyorduk😅 Sizin 31 aralıkda doğarsa 1 gün için
12345ipek Eylulll_ 31 Aralık dedi doktor benim genelde söylenen tarihte geldi öbür çocuklarım Eylulll_
Gul91 Ben kendim 3 aralık doğumluyum,çocuğumda sezeryanla inşallah 8 aralıkta doğacak .32 yaş hediyem
-syma1 Eylulll_ benim de aralığın sonuna geliyor inşallah ben de normal istiyorum Ama Aralık sonu olması biraz sıkıntı😅 Biraz daha dursa da ocakta doğsa diyoruz 5 6 gün için 1 sene küçük görünecek çünkü
Meringo Aralık doğumlu tecrübeli anneler nasıl yenidoğan kıyafeti almak gerekir zıbınlar tulumlar vs biraz bilgi verir misiniz ben ne alacağımı şaşırdım üşür korkusuyla.
Gul91 Meringo Bizim ev kışları sıcak olduğu için çocuğa çok kalın birşeyler almadım.Dışarıya çıkarken giymesi için kalın astronom mont aldım.Alacağınız kıyafet evinizin sıcaklığına bağlı.