Gkhnm97 ilk haftalarda bisey hissetmedim sadece hasta olacakmışım gibi kasik ağrısı göğüste şişlik ve bel ağrısı cok oldu. 6. Haftadan sonra baya kötü oldum ben koku hassasiyeti inanılmaz derecede buzdolabını açamıyorum düşün her yer herşey kokuyor parfüm kokuları bile tiksindirici. Mide bulantısı inanılmaz hic birşey yiyemiyorum zaten baya ac hissediyorum cunku günlerdir yemiyorum dirençten düştüm ve ilk haftadan şimdiye kadar sürekli uyuyorum oyle yani gerçekten simdi o kadar zorlaniyorum ki rabbim ysrdimcim olsun ne diyim