Ftmblnt 5+2 yimbende keseyi görmek için Perşembe günü çağırdı doktorum. 5+5 olacağım inşallah görünür
Gkhnm97 Hacertaner canim bsey sorabilirmiyim belirtileriniz nelerdi acaba kasik agrisi falan yasiyomsnz adetim gecikti belrtiler var bnde o yuzden sizlerden bilgi almak istiyorum
Ezgisnl Merhaba bende 4+6 hesaplarıma göre ama henüz mide bulantım falan yok normal sizce bide İdrar yolu enfeksiyonum varmış daha önce geçiren var mı doktora gidicem bu hafta kalp atışlarını duyarmıyız acaba
Hacertaner Ezgisnl bende idrar enfeksiyonu geçirdima atlarım şükür. 4. Haftada kalp atışını duyamıyorsun kesesini görebilirsin bizi 8. Hafta da çağırdı kalp atışları için ☺️Mide bulantısına gelirsek şuan pert bir halde yatıyoru. 5+6haftalığız mide bulantısı başladı umarım sende başlamaz 🥴
Deryayilmazkahraman Ezgisnl ben 4+6 da keseyi gördüm 6+1 de de kalp atışını duyduk çok şükür kalp atışı için 6.hafta olması gerekiyor doktor da söyler ztn haftaya gel kalp atışını duyalim diye..
zeynpsnd Merhaba arkadaşlar bende yeni hamileyim cuma günü baş ağrısı ile gittim test yaptım hastanede acilde ki doktor hamilesin dedi . Sonuç değer 2691.2 çıktı ne kadarlık hamileyim
Enduruyanim Merhaba kızlar ismim özlem IVF (tüp bebek )gebelik im 7haftalik hamileyim ikinci tüp bebek denemem henuz kalp atımını duyamadık . Ilk tüp bebek denemem 2.5yasinda duru kizim var. Rabbim herkese kucağına almayı nasip etsin
Gkhnm97 halimeaydin canim bsey sorabilrimiyim senin belrtiler neler kasiklarda agri falan varmi ne zaman ogrendin hamile oldugunu adetin kac gun gecmisti
HaticeCosgun Busra2858 oyy ne güzel sağlıklıca kucağına alırsın inşallah çok heyecanlı bi dönem geçmek bilmiyor ama tadını çıkar bu günlerinin 😊 bu arada nerelisin Canım kaç yaşındasın... ?
silabaykara Gkhnm97 canim bende 8. Haftaya girdim. Ilk 5. Ve 6. Haftada asiri halsizlik asiri kasik agriisi vardi simdi 7. Haftaya girer girmez mide bulantısı başladı ve dayanılmayacak gibi napacagimi bilmiyorum Allah sizinde yardımciniz olsun inşallah
halimeaydin Gkhnm97 mrb canım evet kasik ağrım var rahim bazen sancı oluyor bel ağrısı baya var. zaten bi ay boyunca adet görmedim adet günüm gecikti ve hafif bi kanamam oldu çok korkmuştum bi hastalık falan mi diye doktora gittim.. doktor kan tahlili istedi sonuçlar çıkınca da gebesin dedi 😍😍
Filizcck Gkhnm97 bugün tam 5 haftalık oldu . Şu ara tek belirtim aşırı uyku hali. Geçen hafta da kasıklarımda ufak ufak ağrılar vardı.
Esraykutt Merhaba 4 haftalık hamileyim acilden gittiğimde öğrendim. Henüz doktor muayenesine gitmedim folik asit kendim kullanmaya başladım
yorgunmomy Gkhnm97 belirtisi aynı adet belirtileri gibi göğüslerim çok şişmişti bide benim ve ayrıca hissetmiştim hamile olduğumu çok garip bi şekilde adetim geciktikten bi gün sonra yaptım çıktı☺️
Hacertaner Gkhnm97 halsizlik vardı gün içerisinde uyumak huyum değildir ama uyuyordum karın ve kasık ağrım vardı heralde adet olucam ondan diyordum. Bir de adetim gecikirdi arada bir ama bir yada iki gün 4 gün gecikti şüphelendim o akşam test yaptım ama silikti saatler sonra azıcık göründü ertesi sabah direk doktora gittim test sonucunu beklerken normal kendim test yaptım direk çıktı ama kan testi garanti sonuç verir diye onuda bekledim şükürler olsun insanda çıktı ☺️
Gkhnm97 silabaykara canm bnmde kasiklarda agri oluyor yuzumde cok sivilce cikti bide bacak bel agrisi oluyor arada acaba hamile olabilrmiyim diye size soryrm belrtiler ayni gbi ama bugn kan verdim bklm yarin belli olcak bska oldumu bseyin canim akintin falan ilk zamanlarda
Hacertaner silabaykara dün be bugün mide bulantısı karın ve kasık ağrısından mahvoldum. Uyku uyuyamıyorum iki gündür bir çözümü yok mu ?
silabaykara Gkhnm97 ilk haftalarda bisey hissetmedim sadece hasta olacakmışım gibi kasik ağrısı göğüste şişlik ve bel ağrısı cok oldu. 6. Haftadan sonra baya kötü oldum ben koku hassasiyeti inanılmaz derecede buzdolabını açamıyorum düşün her yer herşey kokuyor parfüm kokuları bile tiksindirici. Mide bulantısı inanılmaz hic birşey yiyemiyorum zaten baya ac hissediyorum cunku günlerdir yemiyorum dirençten düştüm ve ilk haftadan şimdiye kadar sürekli uyuyorum oyle yani gerçekten simdi o kadar zorlaniyorum ki rabbim ysrdimcim olsun ne diyim