Gkhnm97 halsizlik vardı gün içerisinde uyumak huyum değildir ama uyuyordum karın ve kasık ağrım vardı heralde adet olucam ondan diyordum. Bir de adetim gecikirdi arada bir ama bir yada iki gün 4 gün gecikti şüphelendim o akşam test yaptım ama silikti saatler sonra azıcık göründü ertesi sabah direk doktora gittim test sonucunu beklerken normal kendim test yaptım direk çıktı ama kan testi garanti sonuç verir diye onuda bekledim şükürler olsun insanda çıktı ☺️