Busra2858 bende evlilik yıldönümünde şüpheleniyordm ama daha adetime 6 gün vardı 2 gün sonra test yaptım pozitif çıktı bende dedim eşime evlilik yıldönümü ne yetiştireym dedim ama şuan veriyorum dedim patik aldım hediye almıştın bu ne gerek var demişti açmadan hediyeyi gördükten sonra da yüzündeki ifadeyi görmek paha biçilmez bir mutluluktu 😍 videosunu çekmiştim bebeğim için anılar biriktiriyorm şimdiden şuan 6+4 günlük olduk çok şükür 🤰🙏