Hangi yöntemi tercih ettiniz? Spiralle prezervatif arasında gidip geliyorum. 3 aylık iğne de yakın geliyo. Eşim spiral istemiyo ben de prezervatifi gereksiz buluyorum. Sürekli almak gerekecek. Doğum kontrol hapı da kullanmak istemiyorum. Çok kararsızım 1 hafta sürem var karar vermek için 😂 siz neyi tercih ettiniz?