Eslem2112 evet evlat senin sevgin arasında bi fark yok ama kız evlatla erkek evladın sana yaklaşımı bence çok farklı bende ikiside olduğu için biliyorum insan ikisinide tatmalı mesela bi oğlun olduğu zaman böyle kendini bi güçlü hissediyorsun kızın olduğu zaman kendi acizliğini ondan görüyorsun o daha korunmasızmış gibi geliyor ne biliyim ya bence çok farklı rabbim ikisinide tattırsın ama kız evlat daha başka daha sevecen daha ilgili büyüdüğü zamanda öyle annesine sırdaş arkadaş erkek evlat bi destek ikininde yeri bam başka