Merhaba bende 14+3 🙃
Çok çektim mide bulantısından halsizlik ve uyku halim geçti ama mide bulantısı için ilaçlar bitene kadar kullanacağım bırakmaya cesaret edemiyorum,
İnşallah gerçekten balayı olur hamile olduğuma sevinemedim hiç bu durum yüzünden🥲 Artık tadını çıkarmak istiyorum.