nniduaa ben 2aylıkken daha bir ayda 4kilo aldım ama dediğiniz gibi aşırı da yemiyordum sorun hareketsizlik. En azından bendeki ondan anca anca kendime geliyorum 4üncü ayıma girdim ilk başlarda yemek hiç yapamadım kokudan. Bi yandan koku bi yandanda yemek yedikten sonrq bütün gücüm gidiyordu midem bulanıyordu tansiyonum düşer gibi oluyordu ama düşmüyordu halsizleşiyordum bu yüzden de hemen yemek yiyip yatıyordum doğal olarakta bir ayda 4kilo aldım