27+2 hamileliğin başından beri hiç kilo almadım. Hatta hamile kaldığım kilodan 2 kilo eksiğim var. Ama zor bir gebelik geçirdim. Hala da diyet beslenmek zorundayım. Cidden bebek beslenebiliyor mu diye korkudan ağladığım günler oldu. Beş gün boğazımdan su dışında bir şey geçmediğini, üç dört gün sadece serumla beslendiğimi biliyorum. Eğer sağlıklıysanız, bebeğiniz sağlıklıysa kiloları çok önemsemeyin. Dikkat etmek gerekiyor tabiki ama alınan kilo bir şekilde verilir.