Cananscs Amargi_nes inş bi sıkıntı yoktur bu haftalarda bilinç altı dir diye düşünüyorum artık psikolojim bozulcak rüyalarıma giriyo diye 🤣🤣 benimde salı randevum var inş bi an önce doğurup sağlıkla kucagimiza alırız 🤰bu evreden 🤱bu evreye geçeriz
ozgeya Amargi_nes hiç bir iş yapmadan yatarken 4 cm açıklığım olmuştu,6 gün sonrasında da bir anda doğurdum.sadece doğum yaptığım gün temizlik yapmıştım az az,akşama sancım başladı.
ozgeya Deletedmom00012 ben zorunluluktan yattım canım riskli hamileliğim vardı.ama Allah 9 ay boyunca yaşadığım sıkıntının ödülünü doğumda verdi.Allah’a şükür çok rahat geçti doğumum da tüm acılarım geride kaldı.
Espbulut Amargi_nes bende hiçbir hareket fayda etmedi , eşimle yakınlaştık ertesi gün nişanım geldi akşama doğru Doğum sancılarım başladı ertesi gece Doğum yaptım 🤗
Ssumeyye muhteriz her gün 3 saat yürüyüş yapıyorum, çömelme hareketı merdıven cıkma falan, 38 haftadan beri kanala girmedi, cok stres yapıyor bende de bu durum, şuan 39+4 deyım, siz kaçtasınız
Bahar22Bahar Amargi_nes 40+4 de çatır çatır doğurdum 😂 kontrolden geldim evde bir güzel sarma sardım pişirip afiyetle yedim. Nişanım geldi ardından sancı ertesi gün doğum 😂 sende sarma sar 🤪😂
Amargi_nes Bahar22Bahar ayy canim inanki dün oturdum buyuk guvenc tencerede iki saat yaprak sarmasiyla ugrastim. Ama oturarak yapmasamiydim. Gerdi yine belim cok agriyordu yoruldum. Ama etki etmedi🤪🤪
Amargi_nes tomurcukannesi işte bende oyle olmadi. Ama bi kac gundur vajina girisinde bebek hareket ettiğinde yanma batma hisi oluyor. Sndede oluyormuydu canm
Aybukealtintas Amargi_nes valla normal sıradan hareketler evde hepimizin koşturmaca ve normal gezmeler dısında yaptıgm özel birsey olmadı inanki 🤗