Eymenikoo benim bebis te 4 kiloyu geciyor ama bana oyle bisey demediler tam tersi suni sanci bile denemediler dun 40+6 da sancilarim geldi 2 cm acildi bile halbuki kapaliydi, bugun de nisanim geldi.. bekliyoruz .. yurt disinda yasiyorum bize sezeryani secenek olarak sunmuyolar orda niye oyle yapiyolar anlamiyorum..