Aybukealtintas Amargi_nes valla normal sıradan hareketler evde hepimizin koşturmaca ve normal gezmeler dısında yaptıgm özel birsey olmadı inanki 🤗
Amargi_nes Tubidy e bendede cati muayenesi yapti ama leke bile gelmedi canim. O kadar da elini itti ebe🤪😣
cinderella Duranb bende çok fazla yapmadım ama ben hergün çok hızlı hızlı yürüdüm hep bi tempo tutturuyodum bozmadan yokuşlu yollardan fln çıkıyodum zorla zaten zorlayınca yürüdükçe alt tarafım acayip bişeyler batıyordu yine birgün yokuş çıkarken leke geldi sabaha doğurdum 😁😁
Amargi_nes Birsenvergili tesekkur ederim canim. Daha once spor falan yapmadim. Agir gelmesin sinav ve mekik. Cunku yavas bile.yapsan kasiliyorsun sonucta. Squat ve comelme yapiyorum ama. Onun disinda egzersiz ve plateste yapiyorum bazen. Hurma yiyorum. 2 gundur tarcin ve karanfilli cay yapip.iki fincan iciyorum. Bakalim bunlarin ne kadar faydasi olacak. Şuan da belimde sicak su torbasi var. Bi zararı yoktur umarim 🙏🤰
Amargi_nes Yasemin30 masallah canim. Insllh banada nasip olur sagol. Bazen senin gibiler dogustan yapilari elastik demek. Bnde kendimi oyle saniyordum ama oyle olsaydi karnim çatlamazdı. Bildiğin çatır çatır catladi karnim. Ve cok agriyor yatamiyorum geceleri. Etimi kopariyolar sanki:(
Yasemin30 Amargi_nes bende dediğin gibi çatlağım çok az oldu 2 yerde sadece yapıdan kaynaklı olabilir doktorum bile bana inanamadı benden normal Doğum beklemiyormuş öyle dedi 😁
Smiley87 Amargi_nes ben 38 haftalıkken doktorum kızmıştı “bebek hiç aşağı İnmemiş sen yürüyüş yapmıyor Musun normal doğuramayacaksın ” demişti . O gün tam 3 saat yürüdüm ve ertesi sabah Doğum yaptım 😂
muhteriz Smiley87 2 gündür üst üste 4 saat yürüyüş yaptım bide yürüyüşten dönüp merdiven inip çıktım defalarca çömelme üstüne yine de yok yok kafayı yiyeceğim
Smiley87 Amargi_nes önce suyum geldi benim açılmam 2 cm.di. Suyum önce geldiği için suni verdiler 3 saat sonra da bebeğim geldi çok şükür ☺️
Amargi_nes muhteriz acaba biz bunlari yaparken kendimizi kasiyormuyuz ondan mi olmuyor. Bndede ise yaramiyor bisey
Smiley87 muhteriz ben stresin bebeği çok etkilediğine inanıyorum ,stres yapma yürüyüşe devam et , sağlıkla en kısa zamanda kucağına alırsın inşallah meleğini ☺️
Ssumeyye muhteriz her gün 3 saat yürüyüş yapıyorum, çömelme hareketı merdıven cıkma falan, 38 haftadan beri kanala girmedi, cok stres yapıyor bende de bu durum, şuan 39+4 deyım, siz kaçtasınız
muhteriz Amargi_nes Annanem diyordu ki sancıdan kıvranarak doğuma gittim hastanede çığlık atanları görünce sancım kaçtı eve döndüm stresten sıkıntıdan sancı kaçar diyordu artık Doğumu başlatma değil stresi yok etme yöntemi arayacağım
Eymenikoo Nur92 Evet omuzlarda çıkık filan meydana gelebiliyormuş diye duydum..Doktorum asla sezeryan yanlısı değil ama bana tüm olabilecekleri söyledi birlikte karar verdik kendisine güveniyorum..Ayrıca sezeryanı çokk kötü birşeymiş gibi gösterenleri hiç anlamıyorum..Saatlerce sancı çekip sonunda aksilik çıkınca acil sezeryana gitmek bence daha korkutucu.. En baştan seçimimi yaptım içim rahat 🙄
Nur92 Eymenikoo aynen benim doktorum da illa sezeryan diye tutturmuyor ama bebeğin kilosundan dolayı olabilecekleri anlattı tek tek. Normal doğumu deneriz dedi dediğin gibi sancı çekip sezeryana alınmak da var bu durumda her ikisini birden yaşamış oluyorsun