Nur92 Evet omuzlarda çıkık filan meydana gelebiliyormuş diye duydum..Doktorum asla sezeryan yanlısı değil ama bana tüm olabilecekleri söyledi birlikte karar verdik kendisine güveniyorum..Ayrıca sezeryanı çokk kötü birşeymiş gibi gösterenleri hiç anlamıyorum..Saatlerce sancı çekip sonunda aksilik çıkınca acil sezeryana gitmek bence daha korkutucu.. En baştan seçimimi yaptım içim rahat 🙄