Kızlar adete 3 gün kala kaset test yaptım negatif çıktı ve adetim 2 gün gecikti belirti olarak göğüslerim hassas ve kasıklara arada bir iğne batması gibi hissiyat oluyor (tabi bunlar psikolojik de olabilir diye düşünüyorum) akıntım da beyaz öyle bariz artış yok. Sorum şu ki üç gün önce negatif görüp sonradan pozitif gören oldu mu? Bugün de olmazsam akşama test alıp yapacağım.