Jeonxx beğenmedim valla ya ilk gittiğimde kan tahliline baktığında karnımdan baktı kist var dedi basit kist tekrar kan ver dedi verdim ikinci sonuç çıktı hiç bakmadı bile direkt günleri söyledi 11 ekimde gel diye ama şuna dikkat et söyle yap böyle yap yok bana anlatmıyor bazı şeyleri falan ben o yönlendirmezse nerden bileceğim