OguzMoms evet bende sizin gibi düşünüyorum henüz takipli bir doktorum yok fakat Şimdi doktordan geldim ben beta 100 olunca gönderiyorum bi şikayet olursa geliyolar diyo. Sizinki artmış zaten kanama, ağrı olmadığı sürece gelmenize gerek yok dedi 😮 %66 lık artış beklenirken benimki 50 bile değil. Ayy yaşlandım resmen iki saatte. İnşallah sizinki beklediğiniz gibi çıkar. İnsanın beyni hep değerlerle meşgul oluyor sonra 😓