balbadem1 zeynep50_ inşallah edelim canım tabii ki ben yarın gidiyorum kana doktorum kontrol edecek aynı zamanda inşallah güzel haberlerle dönerim 🫢
balbadem1 Zeybal34 rabbim bizlere hayırlısını versin inşallah ben umutluyum ama aynı zamanda korkuyorum da inşallah güzel sonuçlar alırız 🥰
Zeybal34 balbadem1 İNŞALLAHH🤲🌹Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Herşey beklediğimizden de güzel sonuçlansın.
Nesli46 OguzMoms bende 2 gün önce kan verdim 4500 beta bugün 2 katına çıktığına göre tahminim 9000 küsürlere çıkmıştır ama bu sabah doktorum 4 5 haftalık falan dedi🤦♀️
1225 OguzMoms ilk zamanlar hep böyle şaşırtmacalı olur 3. Aydan sonra genelde reglle uyumlu olmaya başlıyor
Berraseris 30 Eylül kan verdim 4 haftalıktı 192 çıktı 4+4 de bugün kan verdim sonuç bekliyorum ama doktorum ona bile düşük dedi bilmiyorum
Jeonxx balbadem1 ayy çok sevindim inşallah yarın bende güzel sonuçlar alırım banada dua edin olur mu 🤲🏻🫶🏻