24fatma 40. Haftada daha once yazdığım şekilde çatı muayenesi yapmaya çalıştı bende yaptıramadım.. Çatı muayenesi insani normal doğuma hazırlıyor ve 36. Haftadan sonra her muayenede yapılıyor ve doktor uyarı gönderince bi iki güne sancın geliyor doğumun başlıyor..ben tam 41. Haftada hiç bi doğum belirtim olmadığından bebeğimin iri olmasından ve suyumun sinirin altına inmesinden dolayı mecburi sezeryan oldum.. Ve kendimi normal doğuma cok hazirladigimdan sezeryan sonrasi benim için tam bi kâbus olatak geçti