Cicekk inşallah canım benim sıkıcam artık dişimi yapcak bisey yok soyledigin iyi oldu 38. Haftada yapmasını isterim. Gerçi suan bebek kilolu biraz önden gidiyo kiloya baglida normal dogum olmayabilir diye düşünüyorum başı da yukarda ama daha 7 8 haftam var sonuç ne olur bilmiyorum 😄😄