11-11 içinizi ferahlatmak açısından inşallah yoktur ama varsa böyle bir durum kendinizi psikolojikmen hazirlamaniz bebeğiniz doğana kadar gerekli araştırmaları yapmanız her şeyi ile hazır olmanız açısından fetal DNA yaptirmanizi öneririm. Bazı yorumları gördüm aldırmayacaksan hiçbirsey yaptırma içini ferah tut falan. Kimse size aldırın diyemez zaten bu tamamen annenin isteğine bağlı bir durum ama bebeğin bir rahatsızlığı varsa bu önden bilinmeli 9 ay boş boş geçirileceğine bebeğe hazırlık yapılmalı diye düşünüyorum. Hatta bazı hastalıklarda dogumhanede ki ameliyat sonrası malzemelerin bile bu duruma hazır olması gerekiyor. Bebeğiniz için sizin için hakkınızdaki en hayırlısi olsun inşallah