Tubakablan06 11-11 benimde aynı çıktı otuzbes yasindayim yaşından dolayı filan dedi riskli sonucun amniuosentez önerdi doktorum ama kabul etmedim kızımda hiç öyle testler filan yaptırmadım çok şükür sağlıkli çevremde doktorlar down sendromu deyip hiçbir şeyi olmayan dünyaya gelen o kadar çok Bebek varki hamilesiniz bence kendinizi boş yere strese sokmayın dua edin bol bol Allah’ın verdiği başımız gözümüz üstüne
2lokummannesiii 11-11 olasılık o ama yine de ölçüm yapıyor doktor. Ensesi doğru olabilir. Bu durumda fetal dna yaptırın eğer durumunuz varsa. En doğru sonucu o verir. Eminim ki bebeğiniz sağlıklıdır ama yine de acaba deyip hamileliği kendinize zehir etmeyin.
babyme_ay 11-11 fetal DNA yaptırın biraz pahalı oluyormuş ama en azından gereksiz yere kendinizi üzmesiniz. Benim de bir arkadaşıma down sendromlu dediler. hem de şehrin en iyi 3 doktoruna ayrı ayrı görünmesine rağmen. Ense kalınlığı baya kalındı bebeğinin ve burun kemigi de çok kısaydı. Çocuk sapasağlam doğdu bizzat gözlerimle şahidim bu olaya. O yüzden moralinizi bozmayın genetik olarak ensesi kalın olabilir çocuğunuzun. Mesela arkadaşımin öyleymiş ailede varmış aslında ama insan hamileyken onu fark edemiyor, düşünemiyor tabiki..
busraayksll 11-11 Canım benim bizimde üçlü de problem çıkmıştı aminosentex istediler vermedim sonra detaylıua girdik yüzde 99 sağlıklı dedi şükür biliyorum çok zor ama sabırlı ol çok dua et ben çok ettim şükür inan duanın gucune
Minikperi 11-11 ikili testlere asla inanmayın. En çok yanılma onda oluyor. Hatta doğru çıktığı bile nadir görülmüş bi şey. Eminim başka hastanede yaptırsanız başka bi şey söylerler. İçinizi ferah tutun 🌸
Berenada69 Tubakablan06 11-11 bende 14 haftalık hamileyim 3 gün önce randevum vardı perinatoloji de ultrasonda bana bebekte ense kalınlığı var dedi bnde senin gibi çok korktum moralim alt üst oldu ama bol bol dua ediyorum hergun her dakika inşallah bisey de yoktur inşallah güzel düşünmek istiyorum stresten uzak durmak istiyorum bol bol dua et içini ferah tut
adatuna İkili test size direkt olarak down sendromlu demez olasılık verir. Eğer olasılık yüksek ise test yapmanızı ve kesin sonucu almanızı isterler. Amniyosentez ya da fetal dna yaptırarak kesin sonucu öğrenebilirsiniz.
busraayksll 11-11 evet ama Allah korusun çıkan sonuça göre hareket edecekseniz yaptırın, biz mesela ne olursa olsun bizimle olacak bu bebek dedik ve yaptırmadik
Sedefkitir12- 11-11 canım bende ense kalınlığında falan sıkıntı gözükmedi ultrasonda da sağlıklı bebek dedi doktorum ama ikili testte 2 değerim normal çıktı birtanesi yüksek çıktı beni de perinatoloji doktoruna yönlendirdi 2.gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle bişey gelmemişti basıma
MorKelebek54 busraayksll sen iyi kisin amniyosentez yapildiginda sonuclarini hikiyo musun ?? Bence cok iyi sekilde arastir ondan sonra gel burda bu kadar riskli biseyi yaptir de. Cocuk da anne de enfeksiyon kapabilir bebegin kalbi durabilir dusuk olabilir yaptirin dediginiz sey hem anneye hem de bebege zarari olan ki ikisininde belki hayatina son verebilcek bisey. Gebelikde enfeksiyon kaparsa bebek hastalik kapabilir gelsikmimde gerilik olabilir. Bilmeidgin sey hakkinda yaptirin kesin sonuc alirsin deme
11-11 İnşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız her şey Allahtan ama bu üzüntüyle kendimi de yoptatırım net bir sonuç almak istiyorum sanırım kendimi iyi hissetmek için
adatuna 11-11 aldırıp aldırmama meselesi de değil. Kendinizi buna hazırlamak da önemli. Bence de yaptırın içiniz rahat olsun🤗
busraayksll 11-11 ama riskli bir işlem, bebeğinizde sorun yoksa da kalbi durabilir, sakatlik riski olabilir, siz enfeksiyon kapabilirsiniz bebek de aynı şekilde . Bunları da düşünün derim
Seraymesut 11-11 olasılık veriyor sonuçlar sana 100 de 100 down sendromu denmiyor zaten kağıdında da yazıyor sonuçlar olasılık gösterir diye o kada cok insan tanıdım ki down sendromu var diyip sağlıklı bebeği olan
MorKelebek54 11-11 down sendromlu diyip adlirim diyen doktorlar var. Anneler aldirmayip dogurdugunda cocukda hic bir sorun yok. Ki kutfen arastirin bunu aile de bu hastlalik varsa olabiliyormuş, gebeligini riske atip strese sokma kendini ki Allah korusun tabiki boyle olsa nolucak aldircakmisin bence hayir bi anne olarak sanmiyorum. O zaman uzulmenin bi anlami da yok duani et. Ekin ol uzulmek yerine Allaha siginirsan senim icin daha iyi olur