Avril bende biliyorum hangi haftada başlanılır o gün ki korkum bana yetti zaten tabiki doktoruma bağlı birşey ama herkes de erken diyip durdu napim yani doktor gidip niye böyle birşey yaptınız diye sorgulayimi üzülüyorum yani keyfime göre girmedim oraya ama iyikide girdim cok sukur birşey çıkmadı hani anlatabildimi korktum herkes öyle diyince bide ilk.gebeligim mübarek doktor herkes kesilmiş kimsede demiyor doktorun öyle görmüş olabilir ama yok onun yerine erken diyip psikolojisimi bozuldu haksizmiyim