miray_aden yemin ederim sana asla asla kötü niyetle yazmak istemedim sadece erken denildi için üzüldüm strese girdim size aksi cevap vermedim zaten neden erken denildi zamanda bebek hareket durumunu sordu bende bazen hareket etmiyor dedim nst dediler ilk baş korktum agliyacaktm nerdeyse bakin üst yorumlarda herkese aynı cevabı yazdım ısrarla sorulunca morelim bozuldu üzüldüm yoksa asla niyetim kimseyle kavga etmek değildi kaldı ki sevmiyorum öyle şeyleri ve bile isteye asla yapmam sizde kusura bakmayın.