miray_aden Ilk nts 36. Haftada baglandi bana size baya erken baslamis 😇
Gordugun gibi ters veya negatif bi yorum yapmamisim yok sinirimi bozdunuz yok herkes ayni olmak zorunda mi diye ters bi tepki vermenize gerek yoktu? Ego yaptigim falan yok burda birsey paylasiyorsan yoruma acik bi duruma geliyorsun herkesin bildigi uzere ntsler genelde gec haftalarda sanci takibi icin baslaniyor size erken baslamis olmalari illa bir sorun oldugu anlamina da gelmiyor bu kadar gerilip kasilacak bi durum yoktu yani